wtorek, 17 listopada 2015

Tresura i szkolenie Beagla - gorąca dyskusja

szkolenie psów beagle

Dodałem wpis u mnie na facebooku: Doberman Szkolenie Psów - i zapytałem 'JAKIE SĄ WASZYM ZDANIEM PSY RASY BEAGLE"? no i widzę, że Beagle mają mnóstwo miłośników... dla wielu ludzi to ich ukochane pieski, których nie zamienili by na żadne inne.
Pomimo ich czasem trudnych charakterów i tego, że pewnych rzeczy ich ciężko 'oduczyć' - np.kradzieży jedzenia ze stołu - to i tak ludzie je kochają.

Tresura Beagla i szkolenie psa tej rasy - co mówią właściciele tych psów?

W ledwie jeden dzień dostałem mnóstwo komentarzy, ludzie wstawiają zdjęcia swoich psów, wysyłają mi prywatne wiadomości - normalnie jestem w lekkim szoku... nie spodziewałem się, że temat szkolenia i tresury psów rasy beagle będzie taki popularny. I to w pozytywnym znaczeniu, nie ma złych opinii - co najwyżej ludzie trochę się pogodzili z tym, że Beagle to uciekinierzy i złodzieje jedzenia, z czym ja się nie do końca zgadzam, bo wiem, że bardzo wiele można zmienić w psie przy odrobinie cierpliwości i przy odpowiednich ćwiczeniach i czasem takie gadanie, że 'te psy już takie są' to jest ściema, bo wiele można psa nauczyć, nawet takiego z silnym instynktem łowieckim jak beagle i często zachowanie psa wynika po prostu z braku odpowiedniego podejścia i z braku ćwiczeń a nie z tego, że 'one takie są'  - no ale tak poza tym to bardzo mnie cieszą te wszystkie komentarze.

Cały artykuł do poczytania tu: Szkolenie psa beagle, tresura psów rasy beagle

3 komentarze:

  1. Wszystko jest porządku, chyba że ktoś nie ma cierpliwości. U mnie mała zawsze uciekała, zero posłuchu. Jak zaczęłam ją tresować (jakieś 5 lat temu) to była nieprzekupna. Żadna karma, smaczek, ciasteczko nie działało. Wydałam fortunę i musiałam porozdawać te smaczki sąsiadom... Stawałam przed delematem czy zęby czy jej życie (bo jak by zaczęła uciekać i wpadłaby pod samochód?). Wygrało bezpieczeństwo i dopiero draże czekoladowe zrobiły na nią wrażenie. I tak miesiąc mieszałam draże, chrupki i płatki kukurydziane. I fakt, nauczyła się, jest posłuszna, już może nic nie dostawać jak coś zrobi wystarczy tylko dotyk człowieka. :) dla tych psów trzeba poświęcić więcej czasu, a będzie bardzo posłusznym Burkiem :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieski są kochane, ale jak każdy psiak każdej rasy potrzebuje wyszkolenia i na tym trzeba się znać, dlatego warto skorzystać z profesjonalnych szkoleń. Tym bardziej, że cena szkolenia psów nie jest wygórowana, a ułatwi to z pewnością sprawowanie opieki nad psiakiem

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczny za każdy komentarz - pisz śmiało! Na pytania odpiszę osobiście!