piątek, 27 lutego 2015

O psach shih tzu - małe ABC - wywiad z hodowcą

Hej, przeprowadziłem wywiad z zaprzyjaźnioną hodowlą Shih tzu - Ewa ma bardzo fajnie ułożone psy, podoba mi się jej podejście do tematu wychowania i opieki nad psami. Dlatego właśnie ją postanowiłem zapytać o różne sprawy związane z psami Shih-tzu.

Tematu oczywiście nie wyczerpaliśmy, bo o Shih-tzu można by napisać książkę - ten wywiad do miał być takie małe ABC dla kogoś komu podobają sie psy shihtzu ale nigdy nie miał z nimi wcześniej styczności.

Pytania wybrałem takie, jakie często mi ludzie zadają - niby proste sprawy jednak dla kogoś kto kompletnie nie zna tej rasy mogą być cennymi informacjami.

Zapraszam do przeczytania: - kliknij w obrazek poniżej aby przejśc do artykułu:
http://www.szkola-doberman.pl/aktualnosci/shih-tzu-wywiad-z-hodowca-pielegnacja-zywienie-szkolenie/

9 komentarzy:

  1. Nie przepadam za psami małych ras, ale shih tzu są całkiem przyjemne jako psy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę większe psy:))

      Usuń
    2. no cóż, każdy może mieć swoje preferencje :) nic w tym nie widzę złego. O goldenach, labradorach, owczarkach niemieckich i berneńskich psach pasterskich juz pisałem na mojej stronie, teraz przyszła kolej na shih tzu :)

      Usuń
  2. Ja osobiście mam malutkiego psa :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam i jest to blog o moim malutkim kochanym piesku : bloggermaryy.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz, na pewno odwiedzę Twój blog, zobaczę o czym piszesz.

      Usuń
  3. Shih tzu są przesłodkie, na pewno mniej z nimi problemów niż z nadpobudliwym labem :P

    Pozdrowiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż a podobno żarówno jeden jak i drugi pochodzą od wilka.mam do Was ogromną prośbę wejdzcie prosze na stronę magazynu przyjaciel pies. w dziale ucz sie z pp przeczytajcie artykuł o hisorii i powstaniupsa Yasmeen Phulpotojezlelimozecie, zostawcie proszę komentarz.Bardzo mina nich zależy.Zgórydziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż a podobno żarówno jeden jak i drugi pochodzą od wilka.mam do Was ogromną prośbę wejdzcie prosze na stronę magazynu przyjaciel pies. w dziale ucz sie z pp przeczytajcie artykuł o hisorii i powstaniupsa Yasmeen Phulpotojezlelimozecie, zostawcie proszę komentarz.Bardzo mina nich zależy.Zgórydziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pies to przede wszystkim ogromna odpowiedzialność, trzeba zdać sobie sprawę, że to od was, od właścicieli zależy jego życie dosłownie.

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczny za każdy komentarz - pisz śmiało! Na pytania odpiszę osobiście!