czwartek, 19 listopada 2015

KONKURS - pierwszy u mnie na stronie - do wygrania Piłka dla Psa

Hej, nigdy jeszcze nie robiłem konkursu z nagrodami u mnie na blogu ani na facebooku - no i nadeszła ta chwila, gdzie postanowiłem, że taki konkurs zorganizuję.

Do wygrania jest trzeszcząca piłka crackle ball - fajnie się ona sprawuje u znanych mi psów - jest trwała i psy ją lubią bo w środku ma taki kawałek plastiku jak plastikowa butelka i przy nagryzaniu piłki wydaje ona taki sam dźwięk jak trzeszcząca butelka plastikowa.

Jakie są zasady konkursu i jak wygrać piłkę dowiedziecie się na stronie konkursowej, kliknijcie w obrazek to przeniesiecie się na stronę z konkursem:
Kliknij w obrazek aby poznać zasady konkursu

1 komentarz:

  1. Zazwyczaj czytam po ''cicho'', ale dzisiaj skomentuję. Mamy taką piłkę - kupiliśmy całkowicie spontanicznie i był to strzał w dziesiątkę. Nie jest jakaś wymyślna, ale spełnia swoją rolę.

    Najlepsza dla większych psów, ponieważ jest dość twarda, więc mocne szczęki mile widziane, aby zabawka wydawała specyficzny dźwięk.

    Generalnie ''polecam, 10/10, hau - Legion'' ;)
    Powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie!

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczny za każdy komentarz - pisz śmiało! Na pytania odpiszę osobiście!