czwartek, 16 lipca 2015

Gdzie szukać kleszczy u psa?

Gdzie szukać kleszczy u psa?

kleszcze szkolenie psów doberman

  • kleszcze przenoszą wiele chorób, dlatego warto je usuwać
  • kleszcze im szybciej usuniemy z psa tym mniejsze ryzyko zarażenia psa chorobami
  • najlepiej codziennie sprawdzać psa, bo kleszcz który siedzi na psie dłużej niż 48h zatruwa organizm psa większą ilością bakterii
  • stosuj preparaty odstraszające kleszcze u psa jak i u siebie samego, ludzie też są narażeni na choroby przenoszone przez kleszcze

Jeśli chcesz umieścić tę grafikę u siebie na blogu skorzystaj z tego kodu - skorzystaj z prawego przycisku myszy aby skopiować tekst, a potem wstaw go u siebie we wpisie wybierając widok 'html' wpisu

3 komentarze:

  1. Bardzo przydatne zdjęcie! Ja ostatnio znalazłam kleszcza na łapie, właśnie pod łokciem u swojego psa.
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zdjęciu na fb z kleszczem wbitym w dziąsło, już chyba wszystkiego można się spodziewać. Mój miał jednego w tym roku i mam nadzieję, że na tym koniec.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze super, że jest podane gdzie można tego "dziada" spotkać. bardzo przydatna informacja.
    Ja też miałam tylko jednego, ja używam fiprexu od kilku lat z polecenia weterynarza

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczny za każdy komentarz - pisz śmiało! Na pytania odpiszę osobiście!