piątek, 27 marca 2015

Psy rasy Cane Corso Italiano - obronne i stróżujące - jakie są na codzień?

ZANIM KUPISZ CANE CORSO ITALIANO

Hej, ostatnio parę osób pisało, że zamiast Shih Tzu wolą duże rasy psów. Także dzisiaj wrzucam artykuł o bardzo dużych psach - to jedne z największych psów - bardzo silne i potężne.

Odpowiednio wychowane Cane Corso potrafią być super towarzyszami swojej rodziny - trzeba jednak od małego uczyć je spokojnego zachowania i nie pozwalać aby 'wchodziły nam na głowę'.

Przeprowadziłem wywiad z hodowczynią tych psów, która ma bardzo duże doświadczenie w tym temacie. Opowiada o tym, jakie to są psy i na co zwrócić uwagę wychowując je.

LINK DO ARTYKUŁU O CANE CORSO:

    Tematy jakie poruszamy to m.in.
  1. Dopuszczalne umaszczenia cane corso
  2. Czy w Polsce dopuszczalne jest kopiowanie uszu cane corso
  3. Hodowca radzi: żywienie cane corso
  4. Cane Corso jako pies stróżujący - cane corso stróżujący
  5. Cane corso a dzieci
  6. Cane corso pies obronny - przemyślenia hodowcy na temat szkolenie obronne cane corso
  7. Ile kosztuje cane corso? szczeniaki cane corso cena
  8. i całkiem osobny artykuł mojego autorstwa: Szkolenie Cane Corso Szkola-Doberman
  9. Filmik na youtube: cane corso

5 komentarzy:

  1. miałam pod opieką szczeniaka tej rasy i uwierz mi: bił na głowę nie jednego szkolonego psa pod względem wychowania, byłam w szoku! pytałam czy oni jakoś pracują z nim, musztrują to ok 5 miesięczne szczenie? Pani powiedziała że nie.... dziwne że tak sam z siebie.... mam bardzo pozytywny stosunek do tych psów. Zasilam oczywiście grupę sympatyków dużych psów, molosy lubię ale TTB kocham!

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się taki pies, jednak przy moim trybie życia, psach jakie posiadam i małej ilości metrów w mieszkaniu odpada… Mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości uda mi się spełnić to marzenie, cudne psy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cane corso to rzeczywiście niezwykłe psy. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o psio-ludzkich relacjach, zapraszam na mojego bloga http://yasmeenphulpoto.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cane corso to rzeczywiście niezwykłe psy. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o psio-ludzkich relacjach, zapraszam na mojego bloga http://yasmeenphulpoto.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupię sobie dopiero takiego psa jak się wybuduję; do bloku go szkoda. Ale...dam radę :)

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczny za każdy komentarz - pisz śmiało! Na pytania odpiszę osobiście!