sobota, 12 lipca 2014

'Hardkorowy Koksu' przychodzi z psem na szkolenie :)

Nie był to ten prawdziwy 'hardkorowy koksu', którego program był w telewizji, ale dziwnym trafem przyszło do mnie ostatnio kilku klientów którzy mieli wielkie bicepsy (jego biceps jak moje udo, czy coś w tym stylu)  i jak na dużego faceta przystało mieli też duże i niegrzeczne psy, które chcieli wyszkolić :)

Mam z tymi kilkoma klientami-kulturystami same dobre doświadczenia, dlatego postanowiłem o tym napisać - zwłaszcza o tym co w sposobie myślenia kulturystów mi się podoba.


Więcej w artykule na stronie: 



kulturystyka i szkolenie psów

A poniżej wspomniany przeze mnie 'hardkorowy koksu' czyli Robert Burneika - jakby ktoś go nie znał jeszcze :)

4 komentarze:

  1. Nie zabardzo łapię o co chodzi :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba kliknąć w ten obrazek z psem i kulturystą aby przejść do głównego wpisu: http://www.szkola-doberman.pl/szkolenie-psow/kulturysta-przychodzi-psem-szkolenie/ - tam napisałem dlaczego lubię gdy kulturyści przychodzą ze swoimi psami na szkolenie

      Usuń
  2. bardzo lubię Roberta, myślałam że na filmiku będzie z psem..

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczny za każdy komentarz - pisz śmiało! Na pytania odpiszę osobiście!