wtorek, 12 kwietnia 2016

Karma Applaws dla psa - opinia

Sucha karma dla psów małych ras firmy Applaws - ładnie pachnie tylko opakowanie się psuje

Tak mógłbym w sumie w jednym zdaniu opisać tą karmę - bo rzeczywiście nie mam do niej żadnych złych uwag poza tym, że już 3 raz z rzędu popsuło mi się opakowanie i to przy pierwszym otwarciu. Górną cześć opakowania można oderwać, jest tam wyznaczone takie nacięcie aby tam pociągnąć i otworzyć karmę - tylko problem w tym, że worek rozwalił się w taki sposób, że ten system zamykający (takie jakby zamknięcie strunowe) zniszczyło się przy tej pierwszej próbie otwarcia. Myślałem, że jestem taki niezdarny albo coś za mocno szarpałem opakowaniem. No ale jak to mi się zdarza już 3 raz z rzędu przy tej karmie, to jednak coś jest z nimi nie tak. Bo teraz już delikatnie nożyczkami obcinałem górną część i uważałem aby nawet nie dotknąć tego zamknięcia strunowego. Niestety i tak przy pierwszej próbie otwarcia ten system się zepsuł i muszę karmę albo przesypywać do innego pojemnika albo zawijać ją w inną torbę. Bo przecież otwarta stać nie może, bo wywietrzeje.

Applaws to Sucha karma bez zbożowa i bez glutenu

Dlatego wybrałem tę karmę bo ma 75% kurczaka i jagnięciny a reszta to owoce, warzywa i zioła, plus dodatki 'suplementy' zdrowe typu probiotyki, ekstrakt z rozmarynu, witamina E itd itp.

Opakowanie wielokrotnego zamykania - no niestety z tym jest problem i producent mógłby się tym zająć.

Pomimo tego małego minusa związanego z zamykaniem worka, to karmę polecam a wpis ten piszę czysto informacyjnie. Karma do kupienia np. tu: zooplus - karma applaws.
Psy

4 komentarze:

  1. Też słyszałam dobre opinie o tej karmie. Nasz pies jednak nie chce jeść innej karmy niż Granum http://karmy-granum.pl/. Polecił nam ją wetarynarz i na szczęście Bolkowi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajomy polecił mi karmy OBT. Stosuje je już od jakiegoś czasu i muszę przyznać że jestem z nich naprawdę zadowolony.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Karma, o której piszesz, ma bardzo dobry skład - dużą zawartość mięsa. Ze względu na alergię na kurczaka, mój pies je tylko karmy z jagnięciną, ostatnio Granum (http://karmy-granum.pl/). Polecam ją wszystkim alergikom!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis i recenzja. Mój zwierzak uwielbia pełnowartościowe produkty. Tu zamówisz karmy PREMIUM dobrej jakości https://www.vipazor.pl/psy-2/karmy-dla-psow/karmy-premium. Polecam zajrzeć do sklepu bo jest naprawdę spory wybór.

    Dbajmy o nasze zwierzaki i o ich zdrowe odżywianie.

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczny za każdy komentarz - pisz śmiało! Na pytania odpiszę osobiście!