wtorek, 5 stycznia 2016

Parę słów o szkoleniu owczarków szetlandzkich

Znana w całej Polsce hodowla LoveSome Sheltie opublikowała mój artykuł o szkoleniu psów rasy owczarek szetlandzki.

Artykuł jest dość skrótowy i pobieżny, ale gdybym miał wszystko dokładnie opisać to zrobiłaby się z tego książka. Chciałem troszkę ludzi uświadomić, że rasa ta ma pewne predyspozycje do konkretnej pracy i w pewnych sytuacjach silne instynkty zakorzenione w rasie mogą działać na naszą korzyść lub niekorzyść i trzeba być tego świadomym.

Dlatego jest dość prosto i krótko: szkolenie psa owczarka szetlandzkiego


Filmik pod adresem: tresura owczarka szetlandzkiego

2 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post. Ja mam owczarka niemieckiego, teriera niemieckiego i sznaucera miniaturke :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trenowanie zwierząt jest ciężkie, przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

będę wdzięczny za każdy komentarz - pisz śmiało! Na pytania odpiszę osobiście!