sobota, 5 grudnia 2015

5 grudzień - aktualności

  • Gucio znalazł dom - z czego się bardzo cieszę - będzie o tym osobny wpis
  • szkoliłem ostatnio bardzo fajne szczeniaki, niestety nie mam zdjęć bo nie było czasu na ich robienie, albo były zbyt ruchliwe aby ładne zdjęcie wyszło na szybko telefonem.
  • napisałem parę zdań do artykułu: szkolenie psów
  • o owczarkach skrót artykułu tutaj dałem: owczarek niemiecki szkolenie
  •  generalnie w ostatnim czasie dużo prowadzę szkoleń dla psów, choć myślałem, że grudzień to będzie już taki miesiąc gdzie ludzie myślą tylko o zbliżających się świętach. Ale okazało się że w tym roku pierwsza połowa grudnia obfituje w szkolenia, wielu ludzi mówi, żebyśmy robili jaknajczęściej i jak najszybciej lekcje 'jeszcze przed świętami'.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

będę wdzięczny za każdy komentarz - pisz śmiało! Na pytania odpiszę osobiście!